Nyt on palattu Jyväskylän reissulta ja olen kyllä niin kiitollinen ja tyytyväinen kaikkeen! Tästä saan taas lisää uskoa siihen, mitä olen tässä tekemässä...pikku hiljaa ja ettepäi, ehdottomasti! :) Pidän pääsiäisen aikaan muutaman huilipäivän jos maltan, sormet nimittäin syyhyävät kovasti ja intoa olisi päästä tekemään koruja, mutta minulla on nyt kolme - neljä helmimatskutilausta seikkailemassa postissa, hieman on sattunut yhtä sun toista ja paketit ja materiaalit eivät ole vielä(kään) minulla. Mutta odotellaan sitten...

Saan tänne blogiini myös uusia kuvia ihan pian, ihan pian... :) Joitakin uusia koruja en ehtinyt edes kuvaamaan kun ne löysivät jo uudet omistajansa... Mutta onhan minulla tietysti uusia koruja tehtynä ja kun vaan uskallan napsia kuvia niin laitan heti tänne. Perhe nimittäin vaatii pitämään lomaa, mokomat!

Hyvää pääsiäistä kaikille! :)