Tänään olen tehnyt vaikka mitä, kiitos vaan mummolle ja papalle, että olen saanut tehdä pitkän päivän korujen parissa! Aamupäivällä sain valmiiksi kaksi uutta avainnauhakorua. Ja iltapäivällä käväisin viemässä tilauskorut uudelle omistajalleen sekä hups keikkaa, myin siinä samalla kaulakorun todella mukavalle rouvalle. Lopuksi kävin kiikuttamassa lähes kaikki silmäteräni lasten eskariin taukohuoneen pöydälle jos vaikkapa joku päiväkodin tädeistä ihastuisi :) Olen niin innoissani ja mielessäni vahvistuu päivä päivältä, että nyt olen löytänyt sen ihan oman "jutun" :)

Tämä yksilö on kyllä oikea helmi, olen aivan rakastunut tähän :) Korussa käytetty aitoja makeanvedenhelmiä, lasimelmiä, hopeoituja helmiä, siemenhelmiä.

***

Tässä vihreäruskeassa (ei ole siis mustia noi lasihelmipallerot) olen käyttänyt kristallia, lasihelmiä sekä siemenhelmiä.